Hola!

Tro det eller ej, men jag lever. Typ.

Sen jag skrev så har jag haft studentbal och tagit studenten =) jag har också gått på mitt sommarschema på ICA, som enligt mig är ett mördar schema då och då, eller så är det bara jag som inte riktigt vant mig än vid att jobba så intensivt? Hmm. Men men livet rullar på och jag njuter av varje ögonblick.

Hade semester förra veckan, en helt underbar vecka här i vårat älskade Sverige där jag och min älskade Baddeman har njutit av en hederlig svensk sommar! Badat hemma i poolen varje dag, varit vid Havet med tjejerna från stan en dag <3 =) och sen har vi också hunnit med en utgång (som först bara skulle vara en kväll på någon mysig uteservering) men som avslutades med "brännmaneten" bl.a. Veckan förde oss verkligen sjukt mycket närmare och det var riktigt svårt att säga hejdå till varandra i söndags.

Imorgon firar vi 6 månader tillsammans! Åh jag är så lycklig. Hjärtat, jag älskar dig!

Har en del datum uppsatta nu med roliga saker som sker =) härligt är det. På söndag ska jag och tjejerna på jobbet ses och grilla osv. Tisdag blir det utgång. Nästa fredag åker jag upp till Skövde, jippi. Helgen efter det så kommer Baddes familj till Göteborg och då ska vi ses och fira Kian som fyller 2, och stanna över på hotell =) Den 8:e augusti så blir det inflyttningsfest hos Jennie =) grattis till din lägenhet. och sen efter ett par veckor så åker jag och badde utomlands! Så jag har lite att se framemot nu, kommer bli underbart. <3

Vill bara tillägna några ord till min kära systeryster, alltid du och jag. I love you and i'm proud of you.

Idag blir det att jobba från 13-20.15 och sen efter det så ska förmodligen jag och badde in till stan för att träffa Mimmie och hennes new boyfriend =) kommer bli nice. Är jätte nyfiken på att få träffa killen som får henne att vara så lycklig.

Nu ska jag gå och göra mig iordning, sen blire ner till my second home. puuuuh.

Och just det, gumman, du är inte längre den du en gång var.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: jennie

vem är det sista till?

2009-07-03 @ 16:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback