En låt, en människa - ett minne.

Repeat. Det ända rätta just för tillfället. En låt som jag inte lyssnat på på otroligt länge går just nu om och om igen i mina högtalare. Mycket minnen dyker upp och jag känner ett välbehag strömma igenom mig. Faktiskt. Trots att vissa tankar inte är de bästa så spelar det ingen roll, för de positiva vinner alltid. Alltid. Låten påminner också om en vän, eller det var iaf en relativt nära vän till mig, nu är vi mer eller mindre "bekanta". Men det känns ändå skönt att kunna ha dessa små stunder igen då man kan tänka tillbaka och bara njuta, njuta av det som en gång var. Låten i sig är jäkligt bra och jag kommer mycket väl ihåg då den precis kommit ut, jag blev ALLTID så lycklig när jag hörde den. Detta är en sån låt som man inte kan tröttna på, oavsett hur mycket man lyssnar på den.

Jag har aldrig tröttnat på den, det har bara kommit andra nya låtar som jag också gett en chans att få göra sig hörda, och jag har gillat det. Precis som med dig. Jag har inte tröttnat på dig eller glömt dig heller för den delen, det har bara blivit så att andra saker har kommit före (för oss båda naturligtvis), allt har sin gång och det är inte mer än naturligt. Så oavsett vad som hänt och vad som händer, så glöm inte att jag tänker fortf. på dig emellanåt. En tanke är ingen handling och utan handling så händer inget och inget går heller framåt, men det är alltid tanken som räknas. Right?

Slut på tänkandet. Ciao.

Usher ft. Young Jeezy - Love in This Club.   Kan det bli mer Du?.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback