Förebild? Paris Hilton. Absolut :)

Lovar du att vara ärlig? Beror på frågorna hahah.
Du heter: Joanna Nilsson.

Smeknamn: Jollfis, Jollis, "oster" m.fl.

Låt som när du är ledsen sörjer till? jätte olika, beror på vad som hänt och om någon särskild person är involverad.

Beroende av: oboy, pengar, mobilen, Han familjen & vännerna. och mycket mer....

Vem behöver du mest just nu: Nära & kära.

Vad tror folk om dig? Ingen aning och ger blanka fan i det också.

Stämmer det? ja.. det känns så iaf.

Vad får du oftast komplimanger för? Mina fantastiska ögon ;)

Vad säger du för att imponera på någon? "Jag är rik" HAHAHA ne skoja bara. Jadu det var en bra fråga.

Hur imponerar man på dig? Genom att bjuda på sig själv, skratta osv.

Brukar du skratta för dig själv? Ojaaa, det är jag väldigt bra på.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  "Du är din älsklings älskling" (från Mr.B)
Var bor du? I Floda

Trivs du där: Ja, men det gör jag faktiskt.

Äger du några converse: Ah och fler skall införskaffas.

Sprit, cider, vin eller öl: Allt, men inte i ett och samma glas. (Nej mamma, det gör jag faktiskt inte hahah)
Brukar du bli för full: Nejnej herregud. (a)

Vad har du för mobil operatör: Tele2 / Comviq såklart.

Är du allergisk i mot något: Getingstick, myyyycket farligt för mig.

Nästa mål i ditt liv: Klara av veckan ut.....

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer, men oftast; "hallååå" el. "hejheej" :)

Vem ringde du senast? Mr.B

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: pusspuss.

Antal timmar sömn inatt: 6-7 typ.

Sov du ensam: Ah, förjäkligt.

Brukar du komma i tid: Jaa men det tycker jag allt. Särskilt till jobbet :)

När mår du bra: Oftast mår jag väldigt bra. Småsaker som kan spela roll, fint väder - korta skoldagar osv.

När blev du fotad senast: Lördags i Barcelona.

Hur känner du dig nu: Växtvärk i högra benet, lite halv seg men annars bra.

Vanligaste färg på dina kläder: Turkos och svart.

Vad tycker du om fötter: Fula! (om man inte har pedikyr eller väldigt bra hand om sina fossingar)

Vad saknar du: pengar! hahahahah. (och tydligen bra humor)

Hade du en bra kväll igår: Otroligt bra!!!!!!

Favorit dryck på morgonen: Obo'y.

Rakar du benen: Ohyes. men tyvärr så sviker de mig nu på vintern. (stackars mr.b)

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 1-2 börjar väl ögonen att dra sig neråt..

Är du blyg? Ne gud nej, det kan jag inte tänka mig.

Sysslar du med någon idrott: Gym, ifall det räknas? och promenader.

Vill du hellre ha mail än brev: Brev är mycket personligare och jag skulle uppskatta det mer, men mail är ju väldigt händigt ifall det bara gäller något rent allmänt.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!

Har du spytt offentligt: Vem har inte gjort det, räck upp en hand isåfall.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Gå in i killarnas omklädningsrum haha (standard svar) ha sex kanske? (förlåt mams, lite ironi i det hela)

Är du nöjd med ditt liv: Ah det är jag, absolut.

Är du bortskämd: Säger jag "Nej" på denna frågan så vet jag någon som kommer kommentera, "Ja det är jag".

Vad gör du i morgon: Är i skolan, jobbar efter det och sen kommer Mr.B hit. :)

Vad är det värsta du vet? Dryga människor, orättvisa, trötthet.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Bra fråga. Är det i början eller slutet av månaden ni menar?

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Min personliga favorit; Paris Hilton självklart.
Vad längtar du till? Imorgon = Mr.B kommer hit, fredag = löning, lördag = utgång.

Har du bra vänner och äkta vänskap? De bästa vännerna och det mest äkta vänskap, alla andra har sållats ut.

Vad använder du för shampoo? Herbal essences eller hur det stavas.

Vad är det finaste du fått? Otroligt svår fråga, allt jag fått har mycket stort värde för mig.

En speciell dag du minns: Alla mina födelsedagar, julaftorna/nyårsaftonar, resor, kärleksdagar osv.

Hur gammal är du: 19 idag men 20 nästa månad den 19 april =)

Tycker du om någon just nu: Jag älskar någon just nu.

Om fem månader:  Det hoppas jag verkligen. (frågan ovan) annars så jobbar jag, tjänar fett me pengar.

Du samlar på: Pengar vore att ljuga, dammråttor kanske? Ha ha ha.

Gröna eller röda äppeln: Gröna, helt klart.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror på vad som hänt.

Gillar du golf: Nej och knappt minigolf heller ibland, har spelat det så sjukt mycket.

Vilken tid gick du upp idag: Vaknade vid 8, men gick upp vid halv 10.

Har du sovit i din egna säng inatt: vems annars? :S

Har du strumpor på dig nu: Ja, gråa.

Är det okej att gråta: Absolut, jag tycker att det kan vara skönt att gråta ut ibland.

När grät du senast: Hmm igår efter att ha läst min brors blogg. :(

Vad skulle du göra om du vann en miljon: SHOPPA, resa och spara.

Bär du glasögon eller linser: Inget av de, har dock testat gröna linser några ggr.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej det är bara något som stigit åt huvet på andra.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Beror på vad som gjorts dagen innan och ifall jag ska jobba, allt mellan 8-15.

Har du piercing: Ah, men har tagit ut de flesta.

Vill du gifta dig: Jo men det vill jag.

Vill du ha barn: Mmm, but don't tell anyone.

Solar du ofta: gör inget annat på sommaren typ, och annars så solar jag solarium när det är kallt ute.

Är du bra på att laga mat: Hallåå eller, jag gick hotell & restaurang. (1 år hahah)

Är du flygrädd: Ojaaaa, som in i bomben.

Hur vig är du: Jag vill nog tro att jag är vigare än vad som egentligen stämmer.

Är du musikalisk? Låter så i duschen iaf hahah.

Vad dricker du helst när du är törstig: Röd mjölk eller vatten.

Vilken är din favoritglass: 88:an, solero exotic eller päron splitt.

Tror du på ett liv efter döden: Ah, det eller inget alls.

Tycker du om sushi: Mumma! I love it.

Vad äter du helst när du ser på film: Gurka&morötter med dipp eller kanske godis, ah godis.

Bor dina föräldrar tillsammans: Jajamensan, många år nu asså.

Har du tandläkarskräck: Inget jag längtar efter precis.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Mer en nattmänniska, men visst kvällsmänniska går lika bra. Morgonmänniska, i don't think so.

Vilken ögonfärg har du: Blåa :)
Har du någon gång gråtit dig till sömns: För många ggr.

Biter du på naglarna: Försöker att låta bli, men det är svårt.

Röker du: Nej.

Hur ofta tränar/motionerar du: Jag promenerar varje dag.
Senaste låt du hörde: usher ft. young jeezy. - love in this club


Kommentarer
Postat av: jennie

HAHAHAH, dettta är ju såååå dig upp i dagen. men jag trodde din mamma hade lärt dig att det vart fult att ljuga ;)

2009-03-26 @ 11:59:57
URL: http://jennie.bernhardsson.blogg.se/
Postat av: Stephanie Ampel

kul lista snor nog den;P

2009-03-26 @ 12:06:30
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: joanna

hahaha paris är grym ;) hon förtjänar första plats . slut :D



2009-03-26 @ 13:28:44
URL: http://jolllis.blogg.se/
Postat av: joanna

haha ah eller hur :) absolut gör så.

2009-03-26 @ 13:29:21
URL: http://jolllis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback