Duktig flicka, mycket duktig.

Igår drog jag ut den ena garderoben och bara rensade igenom alla kläder och vi kan ju säga såhär att alla "kanske" plagg är ju långt borta nu. Nu när jag kollar in i min garderob så är alla kläder snyggt upphängda och vikta, allt är dessutom på sin plats. :)  Idag körde jag igång med den andra garderoben och där hittades bl.a ett par byxor som jag inte sett på jääääättelänge som jag verkligen gillar, ett armband och så många snygga väskor som jag inte tänkt på överhuvudtaget. Det är ju roligt att kolla igenom, man hittar ju hur mycket som helst.

Vart på Allum med Ida and guess what? Tomhänta kom vi hem. Förbaskat bra om jag får säga det själv. :) Det är väl en av de första gångerna som det händer. Jag sparar pengar!

Igår efter jobbet så tog jag bilen ner till Ida och Robin (varför bilen undrar säkert vissa, iochmed att vi bor max 5 min ifrån) jo grejen är den att jag är mörkrädd så det står härliga till och det hjälper inte att det är skog längst kanten där jag går. Vi såg iaf på "Heartbreak kid", den har ju setts förut men fyfan va den är bra!! Några riktiga skratt fick vi oss! :D

Nu skall jag ut med Fiffibiffi och sen blire lugna gatan för mig. Fräsigt.

Toodeley allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback