Fit for fight.

Igår spenderade jag hela dagen med Ida. Från frukost till kvällsmat! haha. Vi var och tränade Body Combat (om jag inte minns fel) och det känns idag. Men jag gillar träningsvärk, det känns verkligen som att man jobbat hårt då. Nu ska vi bara fortsätta på samma spår, jag vet att vi fixar det. En mycket härlig dag igår, hela dagen.

Idag kommer Badde hit, vet dock inte när men jag skulle gissa någongång på eftermiddan. Nice nice nice.

Fasen vilka chanser i livet det finns att ta, och vilka möjligheter man kan skapa för sig själv. Hoppas hoppas hoppas!

Klockan är strax efter 11, jag vill ut på lite löpning, wish me good luck.

På fredag blir det bio, jag läääääängtar. Gerald Butler :) haha!

n.y.n.y.n.y.n.y.n.y.n.y.n.y.n.y.n.y.n.y.n.y.n.y.n.y.n.y.n.y.n.y.n.y.n.y.n.y.n.y.

el classico? hmm, ja varför inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback