I will rule the world.

Imorgon går jag in på min 8:e dag i streck på jobbet. Det var längesen som jag jobbade så många dagar på raken, men det går ändå. Idag var dock en jobbig dag med alldeles för tok mycket att göra. Jag var bara en stenkast ifrån att börja lipa hahah, meeeees.

Jobbar på fredag också och sen är jag ledig. Wiho. Vet ej ifall Badde kommer i helgen men håller fingrarna i kors för det. På söndag blir det iaf utgång för Mimmie fyller 20, kommer bli en höjdare tror jag.

Tänk om man bara kunde göra det! Eller hur Ida?

Jag vill göra saker, ta chanser och risker för att se vart det leder. Jag vill se världen och upptäcka varenda liten hörna. Jag vill till New York och leva livet. Vad är det som hindrar en egentligen? Man lever en gång, och man lever det alldels för dåligt. Varje dag som går är ett steg närmre målet, men också ett steg man förlorat på vägen ifall man inte utnyttjar det. Varför inte bara göra allt som man känner och när man känner för det. Vad har man att förlora? Jag måste börja leva mitt liv. Mitt liv. Gud, den tanken skrämmer mig lite. Varför gör jag det inte?

Vi ska göra det!

Var nere hos Ida igår och kollade på Idol bl.a och hade det trevligt. Hon var en pärla som hjälpte mig med mitt hår igen. Lovely. Idol är för jäkla kul alltså, att inte vissa fattat sen innan att de är skit dåliga. Hahah.

Ikväll har jag legat i soffan och bara glott med mum, dad and sister (you so fine). Men det var trevligt. Jag är glad att jag inte är med i "djungelkändis" (heter det så?) Tror fan inte att jag hade klarat 1 sek utav deras "lekar". Ska aldrig mer klaga på allt jag har här hemma. En varm dusch och mitt humör är på tipptopp.

B-b-b-b-b-b babyyyyyy.

Adjökens.

Kommentarer
Postat av: Ajda

KÄNDISDJUNGELN HETER DET! Lets live our life!

2009-09-17 @ 11:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback