lets do it...

Precis hemkommen efter att ha skjutsas Badde till tåget, eller ah, vi såg hans kompis Dani på motorvägen som skulle till Skövde, så vi mötte upp honom och så slapp Badde ta tåget hem ensam. Very good tajming.

Alltid när Baddeman är hemma hos mig så jobbar jag den helgen. Och även ifall det är skitsamma, för vi ses ju ändå efteråt, så är det mycket tid som vi förlorar, så nästa helg kommer bli awesome när jag är ledig heeela helgen! :) sweeeeet as sugar.

Han kom hit i torsdags och då blev det en väldans lugn kväll. Åkte upp till min syster efter jobbet och kollade på idol. Satt sen bara och tjötade lite innan det var hemgång igen. Upp och jobba dagen efter, men sen så :) på kvällen vankades det Bio för oss med Ida och Robin. Vi såg "The ugly truth", jag och Ida gillade den mäkta mycket, (Gerald Butler behöver jag säga mer). Killarna tyckte sådär. Efter det så blev det en tur till donken och lite "fjortishäng" på parkeringen, hahah. Men det var en himla trevlig kväll, som alltid i detta fina sällskap.

Igår efter jobbet så for vi upp till min kusin Lina, kräftskiva stod på schemat. Det var himla roligt och mycket trevligt. Vi körde lekar, som jag fått stora blåmärken ifrån, och fått reda på både det ena och det andra. Min kära kusin Patrik och hans tjej Johanna (notera H:et :p ) väntar barn. Så jäkla skoj!! Jag var ju tvungen att skoja till det lite; "Mamma, nu när vi ändå är inne på det spåret". HAHA, Jag önskar att jag hade filmat hennes reaktion. It was to die for ;) hahahaha. Wellwell för oss blev det en tidig hemgång och för andra en inte så tidig. Jäkligt segt att gå upp klockan 7 idag (som blev kvart i 8) för att jobba. Men jag lyckades and I'm proud.

Imorgon är det jobb igen, får mig dock en sovmorgon så det vore fel av mig att klaga, men alla som känner mig vet vad jag känner för stängning! BUUU!

På onsdag har jag en dejt med Mimmsan. Vet ej ifall det blir i stan eller här, men skoj kommer det bli iaf. Den tösen ser jag inte alltför ofta längre, påminn mig om att aldrig skaffa nattjobb, men nu så :) äntligen.

Ikväll blir det Ben&Jerry's framför Notting Hill. Jag klagar inte.

Nu blir det lite läxläsning i form av "CHIK" ;) me likeeey.

Toodeley.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback