Passion for shopping.

Yes indeedo ;) förra veckan när jag och Ida var på Allum så blev det ju en heldel shopping! Jag fick med mig hem ett par mycket snygga jeans, cool oversize "t-shirt", lite annat smått&gott MEN sist men inte minst, en myyyyycket snygg pälsväst. Jag är så grymt nöjd. Ida köpte ett jäkligt snygg paljett linne som hon var gör fin i.

Och igår när mammi och storebror skulle åka och shoppa lite så fick jag med mig ett par bruna skinnstövlar, också sjukt fina, och en lite större brun skinn axelväska. :) i looove it all. 

Idag är det fint väder och jag börjar inte förräns kl. 15.00. Innan det kanske det blir a walk with sunshine? :)

Just det, var ju i Skövde i helgen där det blev fest på lördagskvällen. Mycket skoj och mycket trevligt folk. Jag kände mig gör snygg så bara där började ju kvällen bra, haha. Ne men det var en otroligt rolig kväll med mycket skratt och mycket dans. I helgen blir det ingen utgång när jag far dit, men det skall endå bli väldigt mysigt att få träffa honom såklart. Sen kommer han hit två helger i streck. <3

I'm dark.

Nu skall jag försöka få i mig lite frukost. Köpte gottigott müsli igår och det var alldeles förträffligt i en skål med vaniljyoghurt.  ;) ;)

Tooodels.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback